wtorek, 14 stycznia 2014

 COPAS W DUPAS LIVE IS BRUTALLAS!!!
Siedze sobie i siedze i bola mnie nogi bo sobie co chwile wywoluje skurcze i nie zdaje sobie sprawy z konseknwencji: zakrzep krwi, amputacja nogi, naciag miesni i wogole i takie tam male hobby ahah bolace hobby hahah. Pozdrowienia dla agi jedynej mojej czytelniczki haha licze na komentarz aga!! W sumie tego posta przeczytasz tylko ty wiec hej aga co tam u ciebie ile masz jutro lekcji? A tak wogole to tego posta poswiece opinia innych ludzi: Przejmujecie sie ze was ktos obgadue? a wiecie jakie mam na to lekarstwo? Pilnuj sie dokladnie tej zasady:
  1. Koniecznie dowiec sie co to sa za oszczerstwa  kto je wypowiada.
  2. Wez je z calej sily i jaknajglebiej wsadz se je do dupy.
  3. Potem wykasuj se to z pamieci.
  4. Pieprz ta osobe i ja kochaj wyjatkowowo
  5. Sluchaj dalsze oszczerstwa i postepuj zgodnie z ta instrukcja z kolejnymi nieprawdziwymi glupotami 


Pozdrawiam goroca ZOU ;**

3 komentarze:

  1. Szczere i przydatne zasady :) Dlaczego od razu takie sceptyczne nastawienie, że nikt tego posta nie przeczyta? No to masz niespodziankę teraz. Ja akurat niespecjalnie zwracam na to uwagę, jeśli ktoś mnie obgaduje.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zasady bardzo przydatne, choć jak widzę to mało kto się do nich stosuje :)
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń